В Ужгороді проводять опитування соціологічні фірми: називають Щадея та Андріїва

В Ужгороді проводять опитування соціологічні фірми: називають Щадея та Андріїва

В Ужгороді цими днями проводять соціологічні опитування київські соціологічні фірми. На вулицях міста працюють інтерв’юери , які представляють двома відомими київськими кампаніями: соціологічна служба «Рейтинг» та Центр «Соціальний моніторинг». 

Як розповіли Zaholovok.com.ua інтерв’юери, «Соціальний моніторинг» досліджує ситуацію по виборах до обласної ради, представники «Рейтингу» задають такі питання:  «Чи сподіваються респонденти, що ситуація після місцевих виборів зміниться на краще», «За кого проголосують в обласну раду», «За кого проголосують у міську раду». Цікаво, що список інтерв’юерів виглядав так: назва партії та перший номер у списку.

Вдалося поспілкуватися з одним з інтерв’юерів, яка проводила опитування біля Зеленого базару на  площі Корятовича. За її словами, проблем з опитуваннями немає,  ужгородці налаштовані до інтерв’юерів позитивно. Згідно з відповідями більшості, вони не очікують змін на краще. Щодо партій та кандидатів, опитані найчастіше обирають до облради Рідне Закарпаття, ЄС, ОПЖЗ, список до міської ради більший, тому сказати, хто однозначно лідирує, складно. Стосовно мера Ужгорода, то люди найчастіше називають прізвища Щадея та Андріїва. Респонденти пенсійного віку надають перевагу діючому меру Андріїву, респонденти середнього віку висловлюються про нього негативно, найбільш поширена характеристика «розкрадає міські кошти».  Також називали прізвища Чучки та Погорєлова.

За день в середньому інтерв’юери, за їх словами, оптують близько 40 людей. Швидкість залежить від погодних умов, бо працювати доводиться на вулиці. Платять інтерв’юерам 20 грн за анкету. Дані з планшетів, на яких відбувається опитування, відразу передаються в Київ, де соціологи обробляють дані. Хто саме замовив опитування, інтерв’юери не кажуть, зауважують,  що такі дослідження проводяться по всій Україні.