З 1 липня у кабінеті виборця будуть доступні нові електронні сервіси

З 1 липня 2020 року виборці мають можливість надіслати до органу ведення Державного реєстру виборців з використанням мережі «Інтернет» такі звернення:
— заяву щодо свого включення до Державного реєстру виборців (далі — Реєстр) — до органу ведення Реєстру за місцем свого проживання на території України (для виборців, які проживають на території України) або до органу ведення Реєстру в Міністерстві закордонних справ України (для виборців, які проживають чи перебувають за межами України);
— заяву про внесення змін до своїх ідентифікаційних персональних даних у Реєстрі — до органу ведення Реєстру відповідно до своєї виборчої адреси (для виборців, які проживають на території України) або до органу ведення Реєстру в Міністерстві закордонних справ України (для виборців, які проживають чи перебувають за межами України);
— заяву щодо зміни своєї виборчої адреси — до органу ведення Реєстру за новою виборчою адресою;
— заяву про внесення змін до відомостей про постійну нездатність виборця пересуватися самостійно – до органу ведення Реєстру відповідно до своєї виборчої адреси;
— заяву щодо виправлення неправильностей у Реєстрі стосовно іншої особи — до органу ведення Реєстру за виборчою адресою такої особи або до відповідної закордонної дипломатичної установи України, якщо виборча адреса особи знаходиться за межами України;
— запит щодо змісту своїх персональних даних — до будь-якого органу ведення Реєстру;
— запит щодо прізвищ, власних імен, по батькові, дати народження усіх виборців, внесених до Реєстру за своєю власною виборчою адресою — до будь-якого органу ведення Реєстру.