%d0%bf%d1%80%d0%be%d1%94%d0%ba%d1%82-%d0%bf%d1%96%d0%b7%d0%bd%d0%b0%d0%b9-%d1%83%d0%b6%d0%b3%d0%be%d1%80%d0%be%d0%b4-%d0%b7%d0%b0%d0%b3%d0%be%d0%b2%d0%be%d1%80%d0%b8%d0%b2-2

Проєкт "Пізнай Ужгород" "заговорив" англійською

Проєкт "Пізнай Ужгород" "заговорив" англійською

Йдеться як про листівки з маршрутами, що об’єднані в сувенірний набір, так і про аудіогіди, які завантажені на платформу izi.travel.

“Платформа izi.travel — міжнародна. Тому більшість її аудиторії з наявних 500 тисяч — іноземці. У зв’язку з цим ми жодної хвилини не сумнівалися, що маємо зробити ще й англійську версію. Адже нам важливо, аби про Ужгород дізналося якомога більше людей. Тим паче, що до цього часу на платформі було багато українських міст, а от Ужгорода, на жаль, не було”, — пояснила керівниця проєкту Людмила Сюзєва.

Проєкт стартував у червні. Реалізовується за фінансової підтримки Українського культурного фонду. Розробляли маршрути вісім відомих екскурсоводів Тетяна Літераті, Владислав Товтин, Юрій Славік, Юрій Яновський, Павло Худіш, Юліанна Малик, Наталія Світлинець, Олександр Шершун. Також у команді — відома ужгородська ілюстраторка Олена Бугрєнкова.

Викладена інформація доступна та цікава як дітям, так і дорослим. Яскраві та неординарні листівки зібрані у гарний подарунковий набір. Кожна листівка — історичний путівник пам’ятками культурної та архітектурної спадщини старовинного Ужгорода з цікавими запитаннями і завданнями.

«Культурний продукт, який створено в рамках реалізації даного проєкту, надзвичайно важливий з погляду популяризації історико-культурної спадщини Ужгорода й покращення його туристичної привабливості. Нам наразі важко порахувати кількість іноземних туристів, особливо зараз статистику псують карантинні обмеження, але можна з упевненістю сказати, що нетрадиційний підхід до подання інформації матиме успіх у іноземних туристів”, — прокоментував президент Закарпатської туристичної організації Федір Шандор.

Стати учасником проєкту, завдяки використанню новітніх технологій, зможе кожен у зручний для себе час. Щоб розпочати віртуальну або ж реальну мандрівку, достатньо засканувати QR-код на листівці. Або ж можна пройти за посиланням: https://bit.ly/303cv41. Також можна завантажити мобільний додаток izi.travel (у пошуку задати «Ужгород»).

Проєкт «Унікальні туристичні маршрути «Пізнай Ужгород» в інтерактивних листівках з аудіогідами» реалізується за підтримки Українського культурного фонду в рамках партнерської програми «Культура. Туризм. Регіони» Українського культурного фонду, Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» (КЕУ) та Офіс розвитку малого та середнього підприємництва/SME.DO при Міністерстві розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, повідомили Закарпаття онлайн у пресслужбі ГО “Щасливі діти”.

09 вересня 2020р.

Теги: англійська, проєкт