%d0%bd%d0%b0-%d0%b7%d0%b0%d0%ba%d0%b0%d1%80%d0%bf%d0%b0%d1%82%d1%82%d1%96-%d0%b3%d0%be%d1%82%d1%83%d1%8e%d1%82%d1%8c-%d0%b2%d0%b8%d0%b1%d0%be%d1%80%d1%87%d1%96-%d0%bf%d0%bb%d0%b0%d1%81%d1%82%d0%b8-2

На Закарпатті готують виборчі пластилінові мультики до місцевих виборів

У четвер, 12 серпня, о 12.30 в Ужгородському прес-клубі відбудеться презентація проекту Ужгородського прес-клубу «Виборча медіамайстерня «Місцеві вибори на Закарпатті -2020», яка віднедавна запрацювала в Ужгородському прес-клубі. Мета проекту — за допомогою виробництва збалансованого виборчого медіаконтенту (зокрема, мультимедійного) допомогти ЗМІ із залученням різних груп виборців, враховуючи тих, що значна частина реагує не на глибоку аналітику, а на візуальний контент.

  У рамках проекту вже почали створювати серію освітніх «пластилінових» мультиків на актуальну виборчу тематику. Детальніше про те, як працює медіа-майстерня, який контент готується і чим подивують її учасники, розкажуть: 

— Ірина Бреза, голова Ужгородського прес-клубу;

— Влада Мазур, керівниця творчої групи із створення мультфільмів;

— Сергій Микита, блогер, учасник команди медіа-майстерні;

— Адріан Бреза, учасник команди медіа-майстерні.

Йтиме мова також про законодавчі новації та особливості виборчого процесу, який вже власне розпочався. Детальніше про це розповість Анастасія Бачинська, медіа-юрист.

Захід проводиться у рамках проекту Ужгородського прес-клубу за підтримки «Медійної програми в Україні», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews.