Події

28 жовтня згідно з планом завершилися роботи з проходки нового двоколійного Бескидського тунелю.

Проходка виконувалася з одного порталу у два етапи: спочатку здійснювалася проходка верхнього уступу (калоти) на всю довжину тунелю, а потім проходка нижнього уступу. Всього залізничні будівельники пройшли 1764,25 м.

Роботи завершального циклу включають іще влаштування земляного полотна на підходах до нового тунелю, укладання колії на підходах та в тунелі, монтаж мереж енергозабезпечення освітлення, СЦБ та зв’язку, системи контролю. Все це залізничники мають завершити до кінця травня.

Окрім того, будівельники продовжують облаштування тунелю нішами та камерами. За нормативами в тунелі через кожні 30 метрів у шаховому порядку будуть розміщені ніші й кожні 150 метрів – камери.

Цей тунель буде обладнано сучасними приладами робочого та аварійного освітлення, вентиляцією, відеонаглядом, контрольними датчиками визначення рівня шкідливих газів, а також постійним моніторингом внутрішнього стану, засобами пожежної безпеки й системою антикорозійного захисту.

Нагадаємо, реалізація масштабного інфраструктурного проекту дасть можливість збільшити пропускну здатність п’ятого європейського транспортного коридору (Італія — Словенія — Угорщина — Словакія — Україна).

Спорудження двоколійного Бескидського тунелю триває на гірському перевалі в Карпатах, на перегоні Бескид – Скотарське. Роботи з будівництва нового Бескидського тунелю розпочато 29 жовтня 2013 року та планується закінчити в ІI кварталі 2018 року. 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ